Lördags morgon

Good morning!
Igår var det en jätte bra kväll hos syrran och Joel :) Blev en myskväll med mat och dricka, idol och mycket prat :) Så himla mysigt! Man umgås ju inte så himla mycket med dom i vanliga fall eftersom man alltid är upptagen så de va kul att alla vi fyra kunde göra något för en skull ;) Idag blir det jobb. Det är jag och Sara idag men jag jobbar ju bara 11.00-15.00 idag så inget långt pass vilket är ganska skönt för jag måste verkligen hem och städa mitt rum sen ;) Haha fast denna gången är de inte lika stökigt som de va när jag vissade förra gången. Men nu måste jag kila. Take care babes



Bild: Sandas bal 2009



Kommentarer
Postat av: Piren

Du är Mkt snygg i klänningen..och har enormt snygga skor! Gärna fler biler..

2009-11-05 @ 00:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback