Like always!

Fikan idag blev minst lika pratglad som vanligt med Julia :) Så de fick bli på georges som vi tröttad ut folket denna gången. Nu ska jag snart iväg igen. Massa flygande och farande på mig. Nu ska jag iväg till habo och först åka för bli Rosanna och hämta min kamera sen hem till älsklingen. Han tränar ju fram till halv 10, 10 så de blir en sen kväll idag men som sagt man har ju i alla fall natten ihop :)



I morgon så blir det ju jobb då på morgonen sen på kvällen blir det ju utgång med jesper och hans lumpenkompis och hans kusin och sen Lucas. Sen får jag se om brudarna jag frågat ska med eller inte. Ingen verkar vara så pepp men jag ska nog lyckas övertala dom. Sen ska jag och älsklingen har vardagslyx. Vi ska sova på hotell, känns lite töntigt att göra de när man bara har en kvart hem eller så men han hade ju fixat så bra till hans lumpen komis och så ska vi ju ändå så ut så vi lyxade till de lite med eftersom jeppe fixar. Haha.
De jag ser fram emot mest är ju självklart Hotell frukosten :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback