Kan knappt vänta!

Nu har jag just haft en mysig frukost med Julia. De va så kul att se henne igen! Men nu skulle hon börja jobbet så jag gick en sväng till mamma. Så nu blir det att luncha med Mammsen min innan jag börjar jobbet. Haha de blir mycket ätande för min del idag på stan :)
Både jag och Julia ska ju till thailand så vi satt och pratade massa om de nu och jag kan knappt vänta. Hon åker nu i november i 3 veckor, och jag och jeper i Januari i 3-4 veckor :) Han fick ledigt mellan den 11 januari-15 februari så nu ska jag bara be om ledigt de datumen med sen så är det bara att hålla utkik efter en bra resa :) Jag är så glad att de äntligen kommer bli av!



Har tyvärr inte så många bilder på söta Julia men jag bjuder på denna fina från hennes bal istället :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback