Home!

Hej babes! Nu kom jag just hem. Idag har det vart en slapp dag, så jag och älsklingen hade frukost på sängen dag och myste till en film på morgonen! Sen åkte vi till habo för att ta oss i kragen och springa lite men var tvugna att åka in till stan en snabbis men efter de så bliev de en spring runda fatist! Tror de eller ej ;) Jag höll på att dö kan man ju säga ;)

Nu ikväll så var vi i bankeryd och kollade på jespers söta mamma Anne som var modell Idag ;) Det är en indredningsbutik som även har lite kläder som hon gick för, och så hade hårfin fixat hennes hår! Hon var så himla fin :) Var så kul att se henne mingla runt där inne för hon var så fin att kolla på :)
Så nu kom vi hem så vi ska mysa lite nu jag och älsklingen innan han ska iväg till jobbet och lämna mig ensam. Alltid lika tråkigt men vad kan man göra :) Ska sova i tid i alla fall för i mon är de jobb. Ha en bra kväll!








Kommentarer
Postat av: Anne

Tack snälla, Johanna för att du kom och för att du tog lite kort, Det är kul att ha som minne. Du är söt som skriver så fint.

2009-10-28 @ 21:55:32
Postat av: ida

vilken het svärmor vi har du johanna, inte alla som är så lyckligt lottade ;)

2009-10-29 @ 13:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback