Hjärta 4-ever

När jag kom hem från jobbet för en stund sen hade mamma gjort våfflor :) Mums. SÅ nu har jag just ätit lite och ska snart städa mitt rum tror jag allt. Idag var det en väldigt lugn dag på jobbet, var inte så mycket folk på stan över huvudtaget så de var nog inte bara hos oss de va lugnt. Men jag och Sara hade de mysigt ändå :)
Idag när jag skulle åka till jobbet så mötes jag av min bil som man var tvungen att skrappa ruterna på ( jag hatar att skrappa rutorna) men så hade älsklingen min gjort en söt liten hälsning på den så de blev helt plötsligt lite roligare att skrappa rutan! Haha så sör är han min plutt. Tänk va de lilla kan göra änns dag ;)




Ett hjärta och 4-ever ;) haha söt han, tur att de inte hann smälta bort innan för man ser att hjärtat är på väg bort ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback