Hemma igen !

Hej babes !
Äntligen har jag tid att få skriva av mig lite :) Nu är jag hemma igen tyvärr, hade gärna vart borta ett tag till. Men men borta bra men hemma bäst! Jag kom hem igår kväll men var för trött för att skriva så somnade direkt i min älskade säng sen idag var det bara att gå upp och åter gå till de gamla vanliga. Så det var jobb först sen besiktning av bilen så nu är jag hemma igen!


TURKIET var så himla underbart, jag behövde verkligen det! Det var runt 30-35 grader varje dag så det blev bara att ligga i solen och bränna lite sen gå och svalka sig lite när man kände att de behövdes! Jag och Rosanna har haft en super bra vecka och en rolig sådan med ska ni veta och har träffat så himla roligt folk. Så allt var perfekt. Haha jag ska inte försöka förklara allt för er för då får det typ bli hundra inlägg till ;) Men det var verkligen inte kul att komma hem till kalla sverige igen men som sagt tiden går ju fort så snart är de ju Januari vilket innebär Thailand i en månad så detta var bara ett smakprov :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback