Good morning

God morgon, god morgon!
Nu sitter jag vid min berömda frukost och skriver innan jag får broton och måste rusa ;) Måste ju hinna med några ärenden innan man börjar jobbet så jag får åka in till stan nu när mamma börjar jobbet så hon kan åka med mig. Sen börjar jag vid 12.00-15.00, så det är inget långt pass om man säger så ;) Sen ska jag nog bara hem en smabbis för sen kommer Ewa :) De ska bli så kul för jag har inte sett henne på så länge. Nehe måste skynda mig nu! Ha en bra dag i de tråkiga vädret gullungar!



Kommentarer
Postat av: lisa

fint diadem! vart har du köpt det?

2009-10-20 @ 13:42:48
Postat av: Johanna

jag köpte de på h&m förra året :) Men de kan ju hända de finns kavr :)

2009-10-20 @ 16:55:42
URL: http://johannaholmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback