Flickvänner från förr..

Nu står älsklingen i duschen och ska snart bege sig till jobbet. En söndag vill man ju bara krypa ner i hans famn och få somna men icke sa nicke ! Jobbet väntar! Vi eller rättare sagt jag har just kollat klart på min tredje film. Jesper somnade ju såklart ;) Flickvänner från förr. Jag tyckte faktist den var fra! Jag älskar ju den filmen som går på julafton, den när det kommer tre spöken till den elaka gubben! Kommer tyvärr inte på vad den heter men såhär va typ den filmen med fast med flickvänner ;)
Nu blir det att se på min tredje och sista film " Dumpa honom ", innan jag går och lägger mig! Var ju hos min söta mormor innan med och åt. Haha såå himla gott men gud va mätt man blev och ändå så ska hon proppa i än massa kakor och efterätt med och man kan ju inte säga nej ;) haha så i natt somnar jag nog gott. Ha en bra söndags kväll sötnosar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback