Gårdagen

Går kvällen blev en trevlig sådan. Började med att Jag, Jesper och Lucas gick till Harry´s för Lucas skulle äta och så kollade vi på hockey samtidigt :) Sen kom även Rosanna kvinnan så vi gick till vårt hotellrum en stund och började de roliga. Sen kom ju de andra med, Torbjörn, Otto och Nicke. Sen bar de ner till baren och senare Club caj. Det var så galet mycket folk på club caj och så hade man ju fått i sig lite väl mycket av de goda så där stanade vi inte så länge ;P Sen var det ju bara gå runt hörnet och gå upp och lägga sig. Jag säger då de jag ska bo mitt inne i stan när jag flyttar. de kan jag lova er!

Men idag mådde man ju som förtjänat med. Så det hade ju kanske vart lite godare med hotell frukosten om man kanske inte hade mått som man gjorde men de var ganska gott ändå ;) Så vi checkade ut vid två tiden och köpte med oss bakfylle mat, pizza :) Sen har jag och äälsklingen luggit ner konstant hela dagen. Men den stackaren ska ju iväg och jobba i natt ;)Tänkte jag kunde bjuda på lite bilder. enjoy



































Kommentarer
Postat av: Anonym

Inte för att låta negativ men undrar lite varför man sover på hotel i sin egna stad? Är nog bara lite korkad som inte förstår men känner att jag behöver en liten förklaring om man kan få fråga om det, haha.

För övrigt måste jag bara säga att det strålar om dig, speciellt när man ser dig tillsammans med din pojkvän :)

2009-10-23 @ 22:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback