Claras

Jag dör alltså! Vad kallt det är ute. Jag håller ju på frysa häcken av mig ;) Nu är jag just hem kommen från en mysig fika på claras med Rosanna och Ester! En mycket trevlig sådan. Har alla 3 talets gåva så blir det ju ganska mycket att prata om :) Nu ska jag bara krya ner i min varma säng och kolla på film för i mon ska jag in vid 10 tiden och möta upp Julia för en frukost innan det blir jobbet! Ska bli himla mysigt. Och så himla kul att se henne äntligen för har ju inte träffat henne sen jag åkte iväg! Illa illa!
Men men ha en bra kväll godingar!
Rosanna lånade med min kamera hem nu med så jag kommer inte kunna komma med några nya bilder nu på några dagar kanske bara så ni vet ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback