Bastu

Kom hem för ungefär en timme sen från en mysig fika stund med Ewa gumman :) Mycket trevligt. Hann inte mer än hem så sprang pappa och hjälpte mig att tända i bastun innan Jeppe mannen kom så vi hann basta en liten stund innan han skulle till jobbet :) Så nu känner jag mig som en nya människa, ren och skönt trött.
Det är så himla skönt att basta nu när det är så ruskigt väder ute.
I morgon blir de fullrulle. Ska göra naglarna på morgonen, vilket är behövligt. Sen blir det jobb och sen träffa Favoriten Julia :) Och till sist hem och mysa med min alldeles egna Babeboo.
Så nu får det snart bli sängen för min del så jag orkar upp i mon. Sov gott snäckor



Bild: Google




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback