Barnavdelningen!

Nu kom jag just hem från en sväng på a6 med Jesper. Var inte där så jätte länge men hann i alla fall få med mig ett par skor hem ! Haha fast i och försig de kostade 99 kr på H&Ms barnavdelning :) Haha de är bra att ha små fötter ibland. Jag hade nämligen ett par  liknande som var mina favorit ballerina skor som jag jämt hade, men självklart är de sönder och de mina andra par av dem med :) Köpte dom på din sko och har vart så himla ledsen över att dom ä'r sönder och jag var tvungen att slänga dom. Men idag hittade jag liknande på barnavdelningen så jag blev hur glad som helst så dom var jag ju bara tvungen att ha! Haha 99 kr kan man ju slänga på ett par skor som sagt ;)





Nu ska jag snart åka hem till plutten igen. VI ska ha myskväll med massa godis och hyrfilm! Vi ska ju upp tidigt i mon för att bege oss till Ullared! Jippi! Finns de något bättre än en dag på ullared eller. Haha eller jo de gör de ju men det är galet kul att åka dit :) Take care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback