Bakning

God morgon!
Idag hade jag först tänkt att följa med Julia och Emma på en mysig frukost på stan vid 10.00 men jag kände igår att jag var så himla trött och har haft sån huvudvärk i några dagarn nu så jag behövde få sova ut. Och tur va väl de kanske för i natt sov jag typ inget! Jätte jobbig natt.
Men men nu ska jag ta nya tag ;) Tänkte äta upp min frukost här nu innnan jag sätter igång med att baka. Jag hittade ett recept på Julia blogg som jag bara inte kunde låta bli. Små daimcookies låter väl inte fel ;) Och de verkar som om dom är enkla att göra och ser mycket goda ut, Allt i ett. Så dom ska jag allt ge mig på om en stund! Så jag återkommer lite senare !



Bild: Lånad av den oerhört söta Julia :) Visst ser dom goda ut?!



Kommentarer
Postat av: Anonym

åhh dom såg goda ut, måste jag också testa, ska rapportera när jag gjort dom :) hoppas allt är bra annars. vad ska ni hitta på i helgen? tror inte vi har några planer om ni är sugna på att träffas. blir alldeles för sällan nu för tiden! puss

2009-11-03 @ 17:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback