Work

God mogon !

Nu har jag just fått i mig mn frukost och ska bara ta de lugnt ett tag nu innan jag ska iväg och jobba. Dom ringde nämligen igår och sa att satckars Marie var sjukt så idag blir det hennes pass mellan 14.00-20.00 ! Så nu ska jag bara passa på att vila på förmiddagen för sen blir det en lång dag efter som jag är själv. Men  men de går nog fort ändå.

Anundsjuk eller vad, i mon åker min Julia i 3 veckor. Usch jag är såå avundsjuk på henne just nu för jag vill bara att de ska vara januari nu så vi får åka med ;) haha! Men hon förtjänar det så som hon har jobbat sen studenten! Hon kommer nog få 3 helt underbara veckor!




Bild: Grekland "Naxos" 2007


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback