Vuxen poäng

Nu har jag vart duktig idag och vart lite vuxen ;) Först fixat ett nytt pass som kommer nästa vecka. Skönt att de är ordnat så man inte glömer de. Sen var jag på banken och satte in lite pengar och fixade en nya dosa. Har ju tappat bort min andra! Så nu ska jag skapa ett sparkonto så jag inte beheöver har alla penar på ett ställe :) Lite vuxen poäng till mig allt. Sen efter de  va jag och baby på a6 och åt lite. Mycket mysig dag i snön.

Nu ikväll blir de ju som sagt först att fixa spar kontot sen efter de bara ta de lugnt framför tv. För i mon blir det jobb igen :) Fast bara mellan 13.00-18.00 på stan! Så jag ska försöka komma i säng i tid idag så jag är pigg i mon ! Ha en bra kväll sötnosar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback