Uppe med tuppen

God morgon!
Ja de var precis de jag var. Åkte från habo kl 06.15, eftersom Jesper ska börja sitt nya jobb idag i karlsborg så skulle han iväg så tidigt! Men men nu är jag ju ändå så uppe och ska till dokton vid 9 så inte så stor ide att gå och lägga sig!

Bion igår var faktist riktigt bra. Jag tyckte verkligen om den, tyckte nästan denna var lite mer spännande än den första. Så jag tyckte den höll  måttet allt. Men de där himla slutet kan ju göra en galen! Hatar sånt när dom bara avslutar och så få´r man vänta ett år till eller hur länge de nu är. Så lite arg är jag banne mig på filmen med ;)
Men som sagt jag är förtjust i dessa filmer och kan knappt vänta tills nästa !


Kommentarer
Postat av: Frida

Gud va underbart :) men njut av tiden nu innan, planeringen och fjärillarna i magen :) Vart ska ni flyga? Och har ni inte hotell? Vi bokade hotell nu när vi var där nere, dagen innan vi skulle byta och då bokade vi sistaminutenhotell på agoda.se, latestays.com och booking.com! Dom har JÄTTEBRA priser på JÄTTEBRA hotell om ni bokar precis innan :) Vi flög till Krabi första året och då var vi även på Phi phi och på Koh lanta, sen förra året flög vi till phuket och var där och på phi phi så när vi åkte i år så stannade vi i phuket och bara njöt, bytte stränder 3 gånger. ÅH det är så underbart :D

2009-11-23 @ 08:11:15
URL: http://tgif.blogg.se/
Postat av: Frida

Ah va kul med bangkok! :) Det är nog alltid bäst att boka väl där nere, billigast också :) men kolla in dom 3 sidorna när det väl börjar närma sig, har jättebra priser på jättebra hotell. Ska ni åka runt nåt väl nere runt phuket/krabi? Typ phi phi eller koh lanta?

2009-11-23 @ 11:58:35
URL: http://tgif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback