Tro de eller ej ?!

Idag har jag vart duktig! Tro de eller ej men johanna har vart på friskis ;) Jag säger bara en sak, i morgon kommer jag nog inte kunna röra mig tyvärr. Haha men va skönt de är nu efter. Men när jag kom dit så var jag sådär taggad och så fick jag reda på att mitt årskort hade gått ut så jag fick köpa ett 10 kort istället. Men men nu ska jag i alla faöll bli av med de 10 kortet innan resan ;) Annars är de illa.

Har just vart ute med Willa en sväng som jag fick passa idag. Så nu ska jag nog börja göra lite mat innan jag bestämmer mig för att hitta på något annat. Ska i alla fall passa på att ta de lugnt idag och i mon för det kommer bli mycket jobb senare i veckan. Blir onsdag- söndag, rätt många fulldagar med så jag ska nog bara vila upp mig för de !
Take care babes!


Bild: Google.



Kommentarer
Postat av: Frida

Det låter som bra planering, både phi phi och koh lanta är underbara öar! Vi var nere 2 veckor, vi har flygit med ving och fritidsresor de gånger vi varit nere så vi åker ju direkt ner till phuket eller krabi, så bangkok har jag missat, surt. Hade velat go crazy där med plånboken :P Hur länge ska ni vara borta?

2009-11-23 @ 13:10:10
URL: http://tgif.blogg.se/
Postat av: SUCIO ♥

Hejsan!

Vill du känna minst 200 kr extra i månaden? Gå då in på min blogg och registrera dig på Plus I Kassan, lätt att tjäna pengar! Pussar SUCIO ♥

2009-11-23 @ 17:07:41
URL: http://sucio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback