Tillbaka!

Hej babes!
Nu är jag tillbaka. Jag har haft sån himla huvudvärk och feber ända sen i torsdags så jag har verkligen inte orkat och haft tid eftersom jag har pallrat mig till jobbet med.

Fredag: Jobb 10.00-18.00 efter de hem och mös med älsklingen. Feber och ont i huvudet!
Lördag: Jobb 10.00-15.00, sen efter de åkte till a6 och sen hem och mös med älsklinge. feber och hur ont i nacken som bara den.
Söndag: Jobb 14.00-19.00, innan det blev det lunch på chili Thai med älsklingen sen efter jobbet bara hem i sängen. Febern borta , kändes mycket bättre!

Och idag känner jag mig jätte bra. Tyvärr åker gubben igen men som ni ser så har han fått ta hand om mig hela helgen. Så idag ska jag åka bort till min kära pappa och äte lunch med honom sen hem och börja göra det lite julmysigt här hemma :) Ska nog även ge mig på att göra lussebullar!
Men jag skriver senare sen gullungar!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback