Suprise

Idag fick jag den bästa överraskningen på länge. Helt plötsligt när jag kollade upp från kassan så bara ser jag en söt liten tös som jag allt kände igen! Gissa vem ?! Min efterlängtade SOFIE! Shit va glad jag blev, har ju inte sett henne på månader nu! Blev nästan helt rörd. Hon bara dök upp helt oväntat och gjorde verkligen min dag! Kunde inte sluta att lee på hela dagen sen. Har verkligen saknat henne! Så nu ska hon och jag skärpa oss, så nu får de bli en tripp til stockholm snart :) Saknar dig gumman!

Efter jobbet åkte jag hem till habo där det väntade taco. Aldrig fel, Så jag och gubben var där ett tag men kom hem till mig för en stund sen för att ha lite myskväll här hemma innan de blir sängen! Är så himla trött nu när man inte är van vid att jobba så mycket längre. Men snart kommer jul schemat vilket ska bli skönt så jag inte går och blir lat av mig ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback