Sprutan

Jag blev helt förvånad, idag när vi tog sprutan jag och älsklingen så var jag livrädd. Hatar verkligen sprutor så jag triggar alltid upp mig lite extra när det börjar närma sig och blir självklart ännu mer rädd. Men denna sprutan kändes kanppt. Jag blev helt förvånad. Där satte jag mig och håll på att dö, och så kändes de knappt ;) Det var ju inget tänkte jag efteråt. Men jag kommer nog vara lika rädd som innan nu när jag och älsklingen ska twinrix med innan Thailand. haha.

Men jag säger bara de, har ni inte tänkt att ta den så tycker jag ni borde tänka om. Det kan mycket väl drabba er. Jag vet själv att jag inte hade några planer på att ta denna jäkla sprutan först men eftersom alla rekomenderade oss att ta den efter som vi ska åka iväg och smittriken är kanske högre där så fick det bli mot min vilja. Men nu efteråt är jag bara super glad att jag har gjort de och att de gick så bra :) Så lite på mig gillar ni inte sprutar så tveka inte ändå för jag bara hatar dom men tog den och tyckte knappt de känndes. Då kan ni ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback