Sov morgon

God morgon gullungar!
Idag har jag fått sovmorgon och det var så himla skönt. I detta ruskvädret är det ganska okej att ligga inne och inte göra något :) Det är nog det som står på mitt schema faktist. Eller kanske ska pallra mig till polisen i alla fall och hämta ut mitt pass som är färdigt. Annars bara ta de lugnt och kanske baka lite.

Igår var vi ju på bio. Trubbel i paradiset! Haha jag tyckte faktist den var rolig, visst den kanske hade några död stunder ibland men jag tyckte om den ändå. Och världens sötaste lilla kille var med. Gud så söt han var. Så den är helt okej filmen om ni funderat på att se den, så tycker jag ni ska de.
Jag säger bara en sak, efter man sett den längtar jag bara ännu mer till Thailand. Dom spelade ju in på ett sådan underbart ställt , tror det skulle kunna vara maldiverna. Men är inte säker. Och nu barta längtar man mer när man ser det underbara stränderna och vattnet och solen !






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback