Söndag

Idag har jag varit en liten hemma fru ;) Jag har städat nästan hela dagen känns de som. Haha. Sen nu på eftermiddagen kom mamma hem och hade med mormor och min moster med sig hem så det var mysigt. De gjorde i orning i mammas gaderob och höll på,  och så kom syrran och Joel med :) Så de va fullrulle här hemma. Så gav jag ju mig på tårtan också. Men jag måste säga att den blev mycket god faktist :) Vi valde att ha grädde på jag och mn syrra efter som vi ville skriva på den med ! Men till sommaren med färska jordgubbar kommer den bli kanon! Så tack Anne för receptet!

Nu kom älsklingen för en stund sen så vi ska gåoch basta och mysa lite innan han ska åka iväg till jobbet. Ganska segt en söndags kväll men vad kan man göra ;) Sen väntas ensam mamma söker. De är ju finalen idag, kan man ju inte missa. Hoppas ni haft en bra dag och firat era pappor idag. Hörs senare



Min och min systers mästerverk !


Kommentarer
Postat av: alexandra

den såg god ut :D

2009-11-08 @ 23:14:38
URL: http://alexandrawandeby.blogg.se/
Postat av: Anne

Vad roligt att det blev en tårta. Den såg jättefin ut. Kram Anne

2009-11-08 @ 23:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback