Rosanna time!

Idag har jag spenderat dagen med Rosanna kvinnan :) Vi tog oss ut i de blåsiga vädret och gick en promenad sen lagade vi lite mat och sen har vi bara pratat och haft de trevligt. Att man alltid kan vara så glad och posetiv som hon är har jag nog aldrig träffat någon annan som är. De är hon och min Julia som alltid är på bra humör hur det än är.
Nu tänkte jag gå ner och baka en tuppkaka som jag tänkte ha med till jobbet i mon. Vi skulle visst få massa varor så då måste m,an ju ladda med socker ;) Haha eller vad säger ni?! Men jag skriver lite senare igen.



Jag och Kvinnan i turkiet


Kommentarer
Postat av: en som läser!

Vore kul om du la ut lite outfit bilder ibland med :)

2009-11-24 @ 20:42:26
Postat av: nikki

jaha inte bakade du någon tuppkaka när vi jobbade ihop.. :D

2009-11-24 @ 22:08:58
URL: http://nikkijohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback