Onsdags morgon.

God morgon godingar!
Kom just hem efter att ha kört in mamma till jobbet :) Så nu äter jag min frukost och ska snart fixa till mig lite. Idag blir det lite ärenden att fixa. Jag ska skaffa ett nytt pass ( så jag inte glömmer de) Efter som mitt går ut i Januari. Sen efter de så ska jag till banken och fixa ett sparkonto som jag kan ha, och en ny dosa eftersom inte min funkar. Så de blir bara att bege sig ut i rusk vädret. Idag känns de inte alls kul men måste man så måste man ;) Ha en bra dag



Kommentarer
Postat av: nikki

hello ! tänkte boka bussbiljetter idag, har du kollat upp om du kan ? bussbiljetten tur och retur kommer gå på 331:- :) och så ska jag skriva upp dig på listan också. klart du ska med !

2009-11-04 @ 11:12:42
URL: http://nikkijohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback