Njuta.

Idag har det vart så himla skönt att vara ledig. Kännde att det behövdes efter en sån jobb helg som har vart  ;) Så det har ju bara vart dag. Nu ikväll / eftermiddag har jag faktist inte gjort så jätte mycket utan bara gått hemma och pillat lite med de mesta. Så nu tänkte jag sätta på en film innan det är dags att sova.

Även i mon är jag ledig med då ska jag på massage vid 14.00 :) Och inte vilken massage som helst utan " Hot stone massage". Jag har vart på den en gång innan och jag bara älskar den. Den är så himla skön och avslappnad så jag ska verkligen passa på att njuta i en timme i mon!
Nehe mina läsare. God natt säger jag för idag! Sov gott.



Lite av de nya som jag köpt den senare tiden. Har ju som ni märkt inte riktigt orkat gå in för bloggen så jätte mycket den senaste tiden men nu är jag nog tillbaka :) Ett armband med massa färger, och en ring som säljes i 4 pack. Föll för alla färger på armbandet. Är hur snyggt som helt tell enkelt svarta kläder, så det blir en färgklick .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback