Mysdag

Idag har det bara vart mysdag i regnet! Bara tagit de lugnt myst framför tv och så. Sen har vi vart inne hos polisen för att hämta mitt nya pass, och älsklingen passade på att göra ett nytt med :)
 Sen efter det åkte vi iväg och kollade på kameror, jag ska nog önska mig en sustemkamera i julklapp och födelsedags present eftersom dom är ganska dyra så kanske man kan slå två flugor i en smäll eftersom jag inte är hemma när jag fyller år ;)
Skulle ju vara så himla kul att kunna ta riktigt fina bilder när man är iväg så länge och får se så himla mycket ! Så man verkligen har fina bilder att kunna visa upp och spara som minne. Så vi får väl se hur det blir med de, drömma kan man ju alltid i alla fall :)





Nu ikväll blir det bara myspys med älsklingen! Vi har nämligen just spelat lite spel, fyra i rad och kalaha. Haha gissa vem som vann ?!  3-1 blev det och vinnaren var Johanna :) Haha sorry baby var tvungen att skryta lite. Nehe nu ska jag gå och vara lite social mot min kära förlorare i köket!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback