Mobilt bredband

Nu kom jag just hem från att ha vart på a6 och lämnade in mitt bredband. Satt och kollade lite på indernet och helt plötsligt slutade den funka. Men det verkade som om det var ett ganska vanligt problem. Så nu fick jag låna ett annat bredband så länge. Tur var väl det ;)

Annars har jag inte gjort så mycket. Somnade så himla skönt i soffan innan på dagen vilket jag inte har gjort på hur länge som helt. Har ju glömt hur skönt de är att få lite sömn mitt på dagen ;) Nu ska jag gå ner och äta sen blir det att kolla lite på tv och sitta och sörja över min älskade pojkvän som inte är här. Han kommer inte förens på torsdag! Detta kommer bli långa veckor igen !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback