Måndag

Idag har jag och Julia haft en redig mysdag :) När hon kom ppå förmiddagen så blev de en liten fika sen kollade vi på sex and the city filmen och hade de mysig. Sen efter de åkte vi och handlade för att laga något gott och äta. Så de fick bli en jätte god pasta sås med kyckling, bacon, paprika och god gräddsås. Så galet god blev den. Så idag fick jag lära mig något nytt. Haha så Julia hönan åkte nyss hem för att börja packa och fixa iordning innan torsdag! Så idag var de en kanon dag med massa prat och längtan!

Nu ska jag bara ta de lugnt innan det blir bio ikväll. Blev att jag blev sugen på att följa med ändå. Så det får bli "Trubel i paradiset" Som vi ska se. Får se om den är rolig eller inte ! De blir nog bra vilket som.



Kommentarer
Postat av: svägerskan :)

tjaa bruden. kakorna blev sjukt goda, tog med till jobbet där de också uppskattades :) hörde att ni bokat resan nu, underbart. förstår att ni längtar, är något avundsjuk ;)

vad händer i veckan? tränar du nåt nu förresten? kraam ida

2009-11-10 @ 11:49:43
Postat av: Johanna

Hej idag :) Nej va kul att dom bli goda :) Haha. Min pappa gick och små åt hela tiden av kakorna tills dom var slut ;) Ja nu r det äntligen bokat och klart! Det ska bli så himla skönt. Det är verkligen det ända jag kan tänka på just nu! Nej nu tränar jag tyvärr inte. Måste ta tag i de nu känner jag :) haha. Tränar du mycket nu eller ? Hoppas allt är bra med dig! kram!

2009-11-10 @ 12:01:15
URL: http://johannaholmer.blogg.se/
Postat av: ida

ja jag förstår att de är de enda du kan tänka på, fyy fan va skönt att komma till värmen :) åker ni till Bankok och sen tar er vidare på egen hand eller? har ni planerat nån resväg eller blir de vad de blir när ni kommer ner? låter i alla fall som sagt helt underbart!



jag har faktiskt precis kommit igång nu med träningen, körde igår och idag haha. så säg till om du är sugen på att hänga på på nåt. ses snart! kram

2009-11-10 @ 19:57:51
Postat av: Johanna

haha ja verkligen ;) Ja vi flygr till bangkok sen tar oss vidare ner till puhket och sen vidare där i från! Vi får se lite hur de blir vi vill ju ialla fall till krabi , koh samui och phi pih öarna som vi vet just nu men de kommer nbog bli lite fler ställen med :)



Haha okej men de är bra gjort av dig! Du har ju i alla fall fbörjat :) haha ja jag skulle behöva komma igång med så du får nog peppa mig någon sag så jag pallrar mig dit ;) kram

2009-11-10 @ 20:54:10
URL: http://johannaholmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback