Lussebullar

Nu har jag just bakat klart mina lussebullar :) Så himla goda, bara älskar lussebullar alltså. Det är ingen jul utan dom och jul skinkan. Så det blev bak med massa julmusik så nu har jag fått massa mysiga julkänslor så nu bara längtar jag tills det närmar sig ännu mer så man får ta in granen och pynta den :)

Var och åt med pappa inna med vilket var mysigt, synd bara att de kinte var den maträtten som vi trodde de skulle vara idag och som vi var så sugna på utan en helt annan. Lite illa faktist men de va mysigt ändå. Tänkte vänta på att mamma ska komma hem så hon kan hjälpa mig att hitta allt julpynt, så jag får det lite mer juligt i mitt rum. Take care babes!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback