I´m Back!

Hej babes!
Jag vet att jag vart lite dålig på att uppdatera men har varken haft ork eller tid. Men nu är jag tillbaka ;)
Tänkte börja från början med i fredags! Då blev det ju en trevlig men ganska lugn kväll hemma hos mathilda. Det var mycket trevligare hemma hos henne innan vi hamnad på centrum! Som sagt centrum är ju inte de roligaste nu för tiden ! Men sällskapet var bra!

I lördags så jobbade jag ju först sen hade jag och baby myskväll. Så det hände inte allt för mycket den dagen! Men skönt var det för jag var ganska trött hela dagen.
Sen idag har det vart jobb mellan 11-17 på a6, tiden bara försvann ;) Sen efter de åkte jag hem en sväng till baby och nu är jag hemma igen! Så nu ska vi nog sätta på en film innan det är dags för att sova ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback