Home

Nu kom jag just hem från min fullrulle dag ;) Började med en promenad med Mathilda, vilket var himla skönt med lite luft. Sen efter de så blev de en fika stund och massa massa prat vilket var trevligt! Sen efter de åkte jag och möte upp Julia och tog en fika på stan och hade de mysigt. Sen tog vi en sväng till a6 och kollade lite. Och massa massa prat även där, men just nu har nog bara hon och jag Thailand i huvudet :) haha. Men jag är så avis på henne för hon åker ju snart men de är hon verkligen värd! Så mycket som hon jobbar och sliter.

Har fått ett erbjudande på att både följa med ut ikväll och ett att ha mys kväll. Men jag mår inte så jätte bra. Helt plötsligt fick jag bara en kännsla av illa mående. Så jag ska vänta och se om de försvinner eller om de håller i sig! Jag hoppas inte jag åker på någon skit nu! Men som sagt jag hoppas bara de är någon engångs grej som försvinner snart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback