Heldag

God morgon babes!
Just nu ligger jag nyvaken i min säng och ska snart ta mig i kragen och gå upp. Men de är så himla kallt så man vill ju inte gå upp. Idag blir det heldag med Julia gumman! Vi ska ha lite sex and the city maraton, laga lite god mat och bara ha de mysigt och få prata av oss :) Som sagt vi får ju prata för 3 vckor framåt nu så då kan ni ju fatta! Hahaha. Sen ikväll kanske de blir bio med Jesper och Koffe, men de är inte helt säkert än. Nehe gott folk, dags att ta sig i kragen ! Take care





Bild: Julia på balen.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Du jobbar på Village va? :) Jag bor i Sthlm och funderar på att söka jobb på village, vet du om det brukar finnas behov av extra personal på Village innan jul? Eller hur ser det ut i Jönköping, där du jobbar? Ha det bra, Kram!

2009-11-09 @ 14:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback