Hej bloggen


Nu är jag hemma från en ganska stressad dag. Först på morgonen blir det ett besök hos Patricia och fixade till mina naglar! Idag fick det bli fransk fast med halva med färg i mörk lila :) Så fina så. Sen efter det var det bara att skynda sig upp till a6 för lite jobb eftersom marie stackaren är sjuk. Men idag var det ju bara fyra timmars jopbb så det gick så himla fort.

Nu blir det att laga lite mat. Julia gumman lärde mig nu innan hon åkte en sån himla god pasta sås med kyckling och bacon och med en cream fraiche med smak av paprika och chili så den ska jag ge mig på själv idag tänkte jag. Kan komma med receptet sen om ni vill för den är galet god och enkel att göra :) Så hörs efter min matlagning!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback