Han är bäst!

God morgon snyggingar!

Idag kom älsklingen och kröp ner vid åtta tiden på morgonen när han hade slutat jobbet, så när jag vaknade lite senare nu så fick jag en liten överraskning. Då hade han köpt med sig 6 olika tidningar med sig hem och sen 3 marabou chokladkakor. Och så var det en lapp på där det stod " JAG ÄLSKAR DIG AV HELA MITT HJÄRTA !! PUSS DIN JESPER FÖR ALLTID..."! Tänk vad bara en sån liten sak kan göra. Han har verkligen gjort min dag, och jag tänkte änns inte på sprutan när jag vaknade ;) Han är verkligen bäst. Älskar honom mest. Så tack hjärtat! Du är bara för gullig!

Nu blir det lite frukost innan jag och syrran ska börja städa lite här hemma. Och jag ska övertala henne att ta sprutan senare. Haha hon är mer rädd än mig så hon vägrar. Men de fixar sig nog ! Hörs senare!





Kommentarer
Postat av: Anonym

Myys :)

2009-11-17 @ 09:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback