Good morning!

God morgon snyggingar!
Hoppas allt är bra med er ?! Haha själv så har jag det förutsägbara som jag nämde igår ;) TRÄNINGSVÄRK! Ohh det gör så ont så fort jag rör mig ;) haha men jag får väl tänka posetvt för då måste jag ju gjort något som är rätt.
Idag tyckte jag att jag förtjänade en liten sovmorgon så nu ska jag pallra mig upp och äta en god frukost! Sen får jag se vad som händer. Ska bara njuta av min sista lediga dag denna veckan! Ha en bra dag så hörs vi senare gott folk !



Bild: Jag, Emma & Julia!
Saknar Julia så mycket. Men nu kommer hon ju hem nästa helg. Alltså inte denna som kommer utan den efter! Haha jag vet, de är ett tag kvar men jag tänker posetvit! Så nu liger hon nog på en vacker strand i Thailand och solar och njutet den gottegrisen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback