Fullrulle

God morgon god morgon.
Kom just hem från älsklingen och hade tänkt att göra mig iordning lite. Idag på schemat så är det först en promenad med Mathilda. Och kanske en te efter om hon bjuder på de ;) Ska bli skönt att få lite frisk luft samtidigt som man får prata av sig.
 Sen efter de så ska jag möta upp Julia hönan efter hennes jobb! Då blir det nog en fika med massa prat. Hon åker nämligen till Thailand på torsdag så jag ska fråga ut henne om massa saker nu innan hon åker :) Men jag ska ju även ha en heldag med henne på måndag så jag får säga hejdå ordentligt. ska nog även klämma in en tid till innan hon berge sig iväg i 3 veckor.
Så idag är de full rulle på schemat! Så vi får höras senare babes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback