Fredags mys

Nu sitter jag här i min ensamhet och myser lite framför tv med chips och dipp :) Eller så ensam är jag ju inte eftersom älsklingen har grabbarna här och badar i tunnan ute! Men det är himla skönt att bara få vara lite ensam just nu, var ganska länge sen jag kände att de va skönt men just idag var det de! 

Men nu ska jag kolla lite hotell i thailand och drömma mig bort. Vi har ju sagt att då när jag fyller 20 när vi är där nere så ska vi lyxa till det med ett lyxhotell, så tänkte leta upp ett redigt fint drömhotell just nu, så jag vet vad jag har att se fram emot. Have a nice evening babes!



Kommentarer
Postat av: nikki

och vad exakt gjorde du igår som gjorde att du inte kunde följa med till norrköping sweety ..? ;)

2009-11-21 @ 10:54:42
URL: http://nikkijohansson.blogg.se/
Postat av: Frida

Åh när ska ni till thailand? :) vi kom hem därifrån i torsdags... superhärligt

2009-11-22 @ 13:19:23
URL: http://tgif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback