Söndag

Igår orkade jag inte skriva alls när jag kom hem ;) Men idag har jag nya krafter! Det var en hel del folk på a6 igår och handlade, vilket jag inte trodde de skulle bli. Så vi fick att göra. När jag kom hem från jobbet på kvällen så hade älsklingen städat och tänt massa ljus så de va så himla mysigt och skönt att bara få komma hem till lugnet ;) Så vi gjorde hemma gjord pizza och bakade en tuppkaka och bara hade de mysigt hela kvällen!

Så nu idag ska han iväg och jobba och jag är ledig denna söndagen vilket är skönt.  Så jag ska bara ta de lungt nu på dagen. Tänkte sätta mig på våran tränings cykel här hemma och sen göra mig i ordning för att åka en sväng till a6. Sen ikväll blir det att se första twilight filmen eftersom Emma inte har sett dën sen lite senare blir det bio med den nya filmen, new moon ! Så de blir en mysig kväll!
Nehe snyggingar vi får höras senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback