Dags för jobb

Hej godingar!
Nu är det snart dags för jobb. Blir jag och becca som jobbar idag! Sen efter jobbet blir det nog en lugnt kväll för min del. Antingen själv eller med min kära syster! Och så blir det räkfrossa. Mamma har köpt massa räkor till mig, så räkor och vin och en kväll framför tv. Kan ju inte bli bättre :)
Igår låg jag ju även i min ensamhet och mös. Mår än idag inte så bra. Känner mig lite konstig men de är bara att bita ihop ;) Hittade massa mysiga och fina hotell som vi säkert kommer sikta in oss på i thailand ! Som sagt de ända som rör sig i mitt huvud just nu! Men de lugnars sig nog om ett tag så ni slipper höra mitt tjöt ;P  Ha en bra dag babes!



Bild : Personal fest hemma hos chefen i sommras




Kommentarer
Postat av: rebecca

åh ja diggar bilden :)

2009-11-08 @ 18:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback