Cupcake skål

Hej babes!

Idag har det var en lång dag på jobbet. Vi har haft så galet mycket att göra hela dagen så det har vart himla stressigt men tiden har ändå inte gått så fort. Jag skyller på sprutan ;) Annars har jag inte haft något mer illa mående utan bara lite ont i armen när man lyft den upp.
Efter jobbet åkte vi upp en sväng till a6 där jag fick med mig en ur gullig liten cupcake skål med mig hem :) Kommer blir så himla fin när man flyttar. Ska försöka hitta en som är större med.

Nu blir det bara mys och sen efterlyst! Tycker det är lika spännande varje gång. Usch att det kan gå så snätt i folks huvuden. Kan bara inte förstå de. Men ni får ha en kanon kväll så hörs vi nog senare !





Kommentarer
Postat av: Lisa en trogen läsare =)

Vad har du köpt den söta skålen? och vad kostade den?

2009-11-19 @ 08:43:00
Postat av: Lovisa

Sån har jag med, så himla söt!

2009-11-20 @ 17:29:05
URL: http://lovisaheltenkelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback