Biverkningar ?!

God morgon snyggingar!
Min dag började kanske inte den bästa men nu känns allt bra igen! Fick nog nämligen en liten biverkning efter sprutan som jag tog igår. När jag kom upp på morgonen kände jag att jag började kallsvettas, bli yr och de kändes som om jag skulle spy. De höll i sig typ 5-10 min sen försvann de igen. Vilket var himla tur eftersom jag ska jobba idag.

Idag blir det jobb på stan mellan 11.00-18.00. Sen efter det så blir det att åka upp till a6 en sväng. Baby ska nog kolla lite vad han behöver till nästa vecka då det är dags för hans nya jobb inom militären igen. Det är svårt att förklara vad de är han ska göra för det har jag knappt fattat själv ;)
 De ända jag vet är att detta är något han vill göra och att de är bra betalt ;) Men de kommer bli segt att släppa iväg han på veckodagarna igen. Kommer nog kännas som man är tillbaka i lumpen igen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback