35 grader, avundsjuka ?!

God morgon babes!
Idag vaknade jag av ett sms, men det gjorde abslut inget för det var från Julia som skev att dom var frame på sitt hotell i Bangkok nu och hade 35 grader och skulle ta ett dopp i poolen nu innan dom skulle iväg och shoppa :) Avundsjuka eller vad. haha. Idag är jag ledig vilket är skönt för jag jobbar ju hela helgen nu!'
 Vi fick ju vårat nya schema igår så nu kommer snart det börja öka med tider vilket ska bli skönt :) Vi har fått schmat till den sista Januari och dom sista veckorna där står de semester på Johanna ;) Känns inte lika långt kvar när man ser de.

Idag ska jag åka in till a6 och stan en sväng tror jag. Får se om man hittar något kul man kanske kan ha på sig ikväll, har ju lite delema på den fronten som vanligt. Annars är de inga större planer för just dagen, men kvällen blir det kanske utgång en sväng. Jag återkommer mer underdagen gullungar!




Bild: Grekland "Naxos" 2007.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback