12 Januari - 11 Februari

Shit jag kan inte fatta de. Nu har vi de bokat och klart. Den 12 Januari bär det av mot paradiset Thailand i en Månad. En månad kan ni fatta, det ska bli så himla skönt. Jag ska bara sola bada koppla av njuta av varje stund och bara hitta på massa roliga saker. Vi ska åka runt bland massa fina öar och bara ha det helt underbart! Jag och älsklingen kommer ha de så skönt. Sen fyller jag ju även tjugo när vi är där nere så de kommer bli spännande och se hur vi ska fira de :) Jag kan knappt bärja mig. Särskillt nu när allt är klart. Nu är det bara att invänta den underbara tiden som kommer komma.



Kommentarer
Postat av: Emmie

Inte avundsjuk alls ; )

2009-11-04 @ 18:29:06
URL: http://madebyemmie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback