Vill ha !

Nu är jag hemma från jobbet, ganska lugn dag men ändå så väldigt bra köp ;) Efter jobbet gick jag bara en snabbis på stn vilket jag inte borde ha gjort för jag vill ju bara shoppa hela tiden då. Och så klart httade jag ett par godinar till skor !!! Dom ska bli mina om jag inte hittar någr andra i gbg! Jag mamma och pappa ska antagligen åka dit nu på fredag om inte pappa ska åka över natt för då får jag och mamma stanna hemma ;) så jag ska försöka hålla mig med shoppingen innan dess. Som vanligt lär jag ju kolla på skor men hittar jag iga så ska Bronx skorna bli mina !!!
 Nu ska jag nog allt ta och städa mitt rum inan jag gör klart matten för jag ska ju ha matte prov på måndag, så det kan ju vara bra om man är helt klar !


Dom är mycket snyggare i verkligheten! skulle nog aldrig kolla på dom om man bara såg denna bilden ! men i verkligheten. ojojoj , och särskillt på mina små fötter ;) hhah


 

Kommentarer
Postat av: emma

fyyyy va fina dom va hun! ja vill mee ha! dock kommer ja fårhöjdskräck i dom ;) <3

2009-05-11 @ 09:40:09
URL: http://nma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback