Varmt

Det är så galet varmt och skönt ute idag. Känns verkligen som sommar för en gångs skull ;) Har legat i solen hela förmiddagen nu så tänkte ta och laga lite mat innan jag går ut igen ;) Jag är så glad att jag bor som jag gör när det är sommmar för då är det så himla fint här hemma när allt är grönt och fint. Finns inget bättre :) sen i eftermiddag får vi se vad som händer tror det blir att åka in till stan och mysa med älsklingen occh hans lille bror kanske spela mini golf eller något annat myspys ;) sen ikväll blir det skert grillning.  tjingeling så länge .




Kommentarer
Postat av: Louise

jo det tror jag nog ;) jaa jag vill verkligen det, men jag har fullt upp hela dagen, ska försöka komma! Annars får jag se bilder här hoppas jag ;)

2009-05-25 @ 16:12:49
URL: http://looooooouise.blogg.se/
Postat av: Louise

det är bra ;) haha jag stod ju bredvid din mormor på balen va? vi snackade endel, vad go hon var :D

2009-05-25 @ 17:25:09
URL: http://looooooouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback