Mat & Bak

Nu har jag både hunnit laga mat och och även bakat, innan jag ska börja göra mig i ordnig :) Det fick bli stekta nudlar och grönsaker ! Så sjukt gott är det och så grymt enkelt att göra ! Och så bev det även ett par mycket goda kladdmuffins som jag tänkte att jag kunde ta med till jobbet också ! Så himla goda och klabbiga blev dom allt  och jag valde ju våra fina muffins formar som vi har på jobbet (village för er som inte vet) dom är så fina så man nästan inte vill använda dom ;) Som sagt nu ska jag väl bara ta det lite lugt innan jag ska börja göra mig i ordning innan det är dags för jobbet.

Tror det kommer vara rätt lugnt idag på JObbet efter som jag är på stan och vädret inte är så jätte bra så bv det kanske inte så måga som vill gå på stan ! Men men man vet ju faktist inte det kanske blir hur mycket folk som hellst !



 (Village 49 kr, finns i olika stolekar och olika mönster)

Kommentarer
Postat av: nikki

attans att vi aldrig jobbar samtidigt! jag vill också ha muffins! eller jo vi jobbar samtidigt men du där nere och jag där uppe! =)

2009-05-08 @ 22:10:46
URL: http://nikkijohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback