Tisdag

Hej godingar!
dag har det vart en ganska lugn dag i skolan jag har mest bara räknat ut vad klänningarn kostar och lite så! Sen på idrotten hade vi bad idag! Det var ganska kul faktist fast Sofie höna höll på att dränka mig istället för att rädda mig ;) hahah shit lita inte på att sofie kommer att rädda er om det någonsin behövs ! haha . Sen efter badet passade jag på att åka och sola när man ändå var osminkad innan man åkte hem ;) Blev ju ingen solning igår efter som min lilla bil fick för sig att gå sönder lite, så min planerade mys kväll blev istället en kväll i garaget ! Men vafasiken min bil blev ju fixad i alla fall! Tack vara älsklingen måste jag ju säga, vet inte vad jag skulle gjort utan honom för som sagt jag är ju inte så bra på bilar precis ;) Så tack hjärtat, du är bäst! Nu ikväll blir det plugg innan det blir min berömda Tisdags tv-kväll Innan hjärtat kommer !






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback