Tack alla :)

Måste bara tacka alla underbara människor för era fina komplimanger! Har fått så himla mång och särkskillt om mina skor jag hade igår :D haha det var visst fler än jag trodde som tyckte om dom. Men då kan jag ju säga er att dom är kanon sköna att gå i med, Gick i dom hela dagen från kl. 13.00 till undfär 01.30 då jag kände att de var dags att byta innan jag åkte hem ;) haha dom är verkligen mina favoriter efter som dom är snygga och man inte får ont i fötterna ! Det var så kul när man gick runt och hörde när folk både pratade om klänningen och skorna :D




Kommentarer
Postat av: hanna

Snygga skor !! :O

2009-05-28 @ 12:03:05
URL: http://hannalindsgard.blogg.se/
Postat av: sara

heejsan...vart har du köpt dina skor ifrån?

2009-06-08 @ 01:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback