Stressad vecka

Själva skoldagen orkar jag inte änns gå in på, om man säger så att det inte var drömstället idag. Men jag fick i alla fall mycket gjort och även den sista timmen hade jag inget att göra så jag syde ihop en jätte söt kjol som är svart med röda rosor på . Så himla söt, kommer nog bli redigt söt till sommaren sen :) Efter skolan åkte jag upp snabbt till a6 och köpte en ny mascara vilket var behövligt, men fick även med ett par öronhängen och Ben and Jerry´s glass med mig hem :) Alla säger jämt att det är så himla dyrt med Ben and Jerry´s glassen men jag kan ju säga till alla er att om ni inte har smakat den så har ni inte smakat redig galss än ;) Den är den bästa som finns och värd sina pengar tycker i alla fall jag :D Jag var även inne på Jobbet och hälsade på, och Nikki tyckte allt att jag skulle uppdatera lite oftare här så jag får väl bättra mig lite nu då ;) haha . Så söt är hon :D




Ikväll ska jag åka till "Hårfin" och träffa Pia som ska fixa mitt hår till balen så vi ska prata massa frisyrer , tider och så. Det kommer bli jätte kul och Pia är så himla underbar och jag är så glad att hon ska fixa mitt hår. Hon är bäst rent ut sagt ;)
Vi hörs efter jag träffat Pia ikväll sen :) Ha det så bra så länge.


Kommentarer
Postat av: nikki

hihi jag överlevde fyra timmars passet, gick rätt snabbt faktiskt. var kul att du sprang in, kan du få göra varje varannan måndag vid den tiden :)

hoppas ni kommer på några coola frisyrer, kul!

2009-05-04 @ 21:12:55
URL: http://nikkijohansson.blogg.se/
Postat av: tekla

ben & jerrys är helt klart värt pengarna! :)

2009-05-05 @ 17:45:54
URL: http://teklas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback