Slappdag

Idag har jag verkligen inte gjort någonting alls känns det som ;) Jag har bara luggit i solen, kollat på tv och inget mer . Faktist redigt skönt måste jag erkänna;) Jag var ju ganska röd igår efter att jag hade suttit i solen hela degen igår . Så idag blev det inte lika mycket sol som igår för man vill ju inte bränna sig precis ;) Men många hade ju roligt åt mitt röda igår och gick och tryckte på mig, fast som tur var så gjorde det inte ont utan det var bara lite rött.


" Den osminkade sanningen" FRÄKNAR;)

Snart kommer plutten hit, han har juste spelat klart sin match, Vi funderar på att åka och hämta mat istället för att laga . Man blir ju lite lat i bland och tar den smidiga vägen ;)


Kommentarer
Postat av: nikki

jag har också fräknar! :)

2009-05-03 @ 19:24:38
URL: http://nikkijohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback